Sad kad je počelo Svjetsko rukometno prvenstvo, za mnoge je, čak i u Francuskoj kao zemlji domaćinu i najuspješnijoj naciji u povijesti rukometa, veće pitanje hoće li Nikola Karabatić još jednom skinuti u gaće nego hoće li trikolori osvojiti svoj šesti naslov prvaka svijeta.
Monsieur handball, markantni francuski vođa hrvatskog podrijetla i jedini rukometaš koji je nanjušio kakva se prilika za dobru zaradu skriva u svijetu modela, marketinga i samoreklame za vrijeme Europskog prvenstva u Poljskoj 2014. usred utakmice s Bjelorusijom ostao je na terenu samo u šarenim boksericama.
Naime, delegat utakmice upozorio ga je da je nepropisno obukao podgaće u boji različitoj od donjeg dijela dresa koji je bio plavi. Svađajući se s delegatom, Karabatić je izveo šou i pokazao donje rublje i mišićave noge, a naveliko se tada komentiralo kako je smišljeno to izveo jer se i sam bavio modeliranjem donjeg rublja. Naime, u listopadu 2009. Nikola je lansirao vlastitu liniju donjeg rublja Superstone za muškarce i žene, a posebnu pažnju izazvali su primjerci s hrvatskim crveno-bijelim kvadratićima kao i oni sa slikama slavnog rukometaša na strateškim mjestima. Zanimljiva ideja jer nije bilo malo žena koje su u to vrijeme htjele imati zgodnog Karabatića na gaćama iako je popularnost rukometa u Francuskoj u to vrijeme tek rasla.
Loš utjecaj na privatni život
Karabatić je tek jedna od vrhunskih zvijezda iz svijeta sporta koje su savršeno tijelo pokazale i naplatile bilo reklamirajući, bilo kreirajući vlastitu liniju donjeg rublja. A među pionirima u tom poslu bio je švedski nogometaš Fredrik Ljungberg, Arsenalov superstar koji je 2003. potpisao za Calvin Klein, tada najmoćniji brend na području kreiranja donjeg rublja za muškarce. Onako “lijep kao grijeh”, s isklesanim tijelom i tetovažom geparda koja je izvirivala iz gaćica, toliko je plijenio poglede po modnim magazinima i plakatima da je postao traženiji od švedskih mikrovalnih te znamenitiji kao model nego kao nogometaš. Kampanja Calvin Kleina bila je toliko žestoka i uspješna da se Ljungberg više nije mogao normalno provesti ni u jednom noćnom klubu, a da ga malo-malo neka dama na putu do toaleta ne uhvati zab
– Samo reklamiranje bilo je zabavno, ali imalo je i neočekivano loš utjecaj na moj privatni život. Cijena je jednostavno bila previsoka. Ne želim ispasti bahat ili da kukam, ali kad bih, primjerice, izašao s društvom u neki klub, cure bi prilazile i hvatale me za međunožje. Samo tako. I to se posvuda događalo. Prišle bi s leđa, zgrabile i povukle. I najgore od svega je bilo što nisam mogao ništa napraviti. Kad bih im ljutito odmaknuo ruku, ekipa bi mi se smijala. Neki su mi čak govorili da sam si sam kriv jer igram u velikom klubu i radim reklame za Calvin Klein – kazao je tada.
Skidali ogledala zbog Ronalda
Neki bi platili da im se to na izlasku događa, ali Ljungbergu se život pretvarao u pakao. Znalo se dogoditi i da se usred zabave netko iz kluba morao primiti mikrofona s molbom: “Drage dame, molimo vas da ne hvatate gospodina Ljungberga za međunožje. Hvala!”. Sit svega, siroti Freddie se 2007. odlučio zahvaliti Calvin Kleinu i “okačiti gaće o klin”.
Veliki dečki koji su ga slijedili, poput Davida Beckhama i Cristiana Ronalda, nisu se nikad požalili na tretman u javnosti. Ili nisu izlazili na takva mjesta ili su se bolje nosili sa svom tom pažnjom. Ronaldo se za karijeru modnog modela počeo pripremati puno prije nego što će se primiti kreiranja vlastite linije donjeg rublja. Još dok je igrao u engleskoj ligi, suparnički su klubovi skidali ogledala u gostujućoj svlačionici kad su znali da dolazi Ronaldo jer je njegov obavezni ritual bio provjeriti kako mu stoji. Donje rublje, naravno. Linija CR7 koju je pokrenuo 2013. samo je jedan od njegovih poslovnih poteza na kojima najveći nogometni brend odlično zarađuje. Opet zahvaljujući igračkoj i svim drugim veličinama te savršenom tijelu.