Facebook (Foto: Cure.ba)
Istraživanje britanske marketinške agencije White Hat Media, u kojemu je učestvovalo 2.000 osoba, pokazalo je da lični podaci i fotografije na društvenim mrežama naknadno štete mnogima.
Trećina ljudi zažalila je zbog objavljivanja ličnih podataka na društvenim mrežama, a desetini njih objave u kojima su se žalili na kolege ili nadređene izazvale su probleme na radnom mjestu. Više od polovine učesnika u istraživanju znaju da ih mnogi prate da društvenim mrežama, te na taj način imaju uvid u njihove lične podatke koje inače sa njima ne bi podijelili. Među najčešće razloge žaljenja spadaju objave fotografija nastalih u pripitom stanju, diskriminirajući video materijali, te objave u vezi sa ljubavnim životom, piše Daily Mail.
Studija Univerziteta Stanford nedavno je pokazala da su ljudi spremni objavljivati lične informacije samo ako vjeruju da one neće biti dostupne velikom broju ljudi. No, vaše informacije najčešće upravo jesu dostupne mnogima. Stoga je preporučljivo često provjeravati sigurnosne postavke, kako biste zaštitili svoju privatnost.
Što se tiče žaljenja, najbolje je da dobro razmislite prije nego što nešto objavite na Facebooku. Kako se ne biste kajali vodite se jednostavnim pravilom – ne objavljujte ništa što ne biste voljeli da vaša majka vidi.
cure.ba