Facebook (Foto: Cure.ba)
Sudeći prema najavama iz te korporacije, Fejsbuk sprovodi eksperiment kojim pokušava da utvrdi izvedivost naplaćivanja poruka koje korisnici razmenjuju kroz svoje virtuelne “sandučiće”.
Naknadu ne bi plaćali ljudi koji se međusobno poznaju, dok Fejsbuk namjerava da naplaćuje poruke koje vam stižu od ljudi s kojima niste Fejsbuk prijatelji. Najveća društvena mreža pritom tvrdi da je cilj takve mjere – zaštita korisnika, potkrepljujući to argumentima da su poznate osobe često izložene pravim erupcijama poruka nepoznatih osoba, ali i da se nedopuštene marketinške kampanje često sprovode porukama poslanim u “inbox”.
Na kritike da će to osiromašiti osnovnu ideju – upoznavanje i druženje korisnika, u kompaniji odgovaraju da će svako ko upozna nekoga i želi da mu se javi preko Fejsbuka biti spreman da za to izdvoji dolar, dok će onaj kome je glavni cilj maltretiranje ili spamovanje malo bolje razmisliti, pre nego što to uradi… jer će ga koštati, piše Kurir.
cure.ba