Marketing planiranje (foto: haber.ba)
Studenti su na izradi marketing planova radili tri mjeseca, razvijajući svoje komunikacijske vještine i primjenjujući stečena teorijska znanja u praksi.
Uvodni govor održao je predmetni nastavnik Marketinga i prodekan za nastavu Veldin Ovčina, koji je ukazao na izuzetnu važnost ovog projekta kako za studente, tako i za sami Ekonomski fakultet. Prema njegovim riječima, u odbrani marketing planova učestvuje 25 studentskih timova zastupajući isto toliko preduzeća.
Potom je marketing menadžere i direktore preduzeća koja participiraju u projektu, goste iz akademskog, kulturnog i privrednog života grada, nastavno osoblje Fakulteta i studente, ugodnim riječima pozdravio, te manifestaciju otvorio ministar privrede HNK Amer Zagorčić.
U četiri dana trajanja manifestacije, studenti su predstavili rezultate svoga rada i pokušali ubijediti žiri da je upravo njihov projekat najbolji.
Među preduzećima koja imaju častu učestovati u ovome projektu je bila i agencija New Marketing Solutions koja je vlasnik portala haber.ba i cure.ba.
Stručni žiri, kojeg čine profesori i saradnici, najbolje projekte će proglasiti danas.
haber.ba