Ono po čemu su ovi studenti diferencirani u odnosu na ostale studente, jeste da u toku školovanja, tačnije na drugoj godini studija, koncipiraju marketing projekte i istraživačke studije za preduzeća/institucije partnere Fakulteta i Univerziteta, i to slobodno možemo reći, na profesionalan način. Izviđajna, deskriptivna i kauzalna istraživanja su iza njih, te ovih dana unutrašnje snage, energiju i kreativnost usmjeravaju ka dizajniranju i profiliranju optimalnih marketing kampanja, adekvatno upravljajući alatima marketing miksa.
Na njihovom putu usavršavanja, pored nastavnog osoblja, generalnih i marketing menadžera preduzeća involviranih u projekat, podršku im pružaju gosti predavači, eminentni stručnjaci iz prakse, sedmično održavajući interaktivno-kreativne radionice sa istim, sa ciljem unapređenja teoretskih znanja i praktičnih vještina studenata, dodatno ih oblikujući i diferencirajući u odnosu na ostale. Zahvalni na širenju znanja i kompetencija, studenti ista praktično “ugrađuju” u projekte, i već sada, sa puno entuzijazma najavljaju završne trodnevne aktivnosti takmičenja (odbrane dvadeset i dva marketing projekta) koje će uslijediti počevši od 05. juna tekuće godine.
Ovosedmičnu kreativnu radionicu sa studentima održao je gospodin Adnan Hasić, magistar menadžmenta iz oblasti poslovnog upravljanja (magistrirao na zajedničkom studiju Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu), te vlasnik i CEO marketing agencije “New marketing solutions“, pod čijim okriljem posluju informativno-zabavni portal Haber.ba i specijalizirani portal za žene Cure.ba. Tema radionice “Menadžerski koncepti u novim medijima – iskustva iz prakse”, pobudila je maksimalan interes studenata, gdje je istima osim kreativne i vrlo zanimljive prezentacije gosta predavača ostavljena mogućnost diskusije i postavljanja pitanja, sa ciljem dodatnog apostrofiranja značaja novih medija i prepoznavanja optimalnog kanala komunikacije za njihove pojedinačne projekte.
Ono na čemu su studenti posebno zahvalni jeste ponuda gosp. Hasića za uključivanje studenata u sve projekte koje realizuje agencija “New marketing solutions“, dodatno ostavljajući slobodu studentima da se obrate za stručnu pomoć i podršku u realizaciji svih njihovih tekućih i planiranih aktivnosti.
“Zahvaljujemo marketing agenciji “New marketing solutions“ i vlasniku Adnanu Hasiću, na već tradicionalnoj, iz godine u godinu, nesebičnoj pomoći i podršci studentima u dizajniranju marketing projekata, obogaćivanju njihovih znanja i vještina, uvjereni da će nas studenti i ove godine nagraditi odličnim projektima i još boljim prezentacijama istih, koje sa nestrpljenjem očekujemo. Studenti su naša snaga – Vjerujemo u njih”, poručuje nastavni tim na predmetu Marketing.