U vrijeme “umjetne ljepote”, koja promoviše bijeg od prirodnog i obaveznu upotrebu raznih filtera prilikom slikanja beauty trenutaka, brend B.U., u predstavljanju novog mirisa Golden Kiss, odlučio je odvažiti se i komunicirati suštinu ohrabrivši djevojke da slave prirodnu ljepotu i žive prema vlastitom raspoloženju i željama, kreirajući nove trendove, kao što je #Bunofilter.
Za predstavljanje novog mirisa odlučili su model potražiti upravo među djevojkama koje odluče slijediti novi trend. Tako je brend B.U. izbor modela za zaštino lice kampanje organizovao putem specijalno dizajniranog microsite-a, #Bunofilter, gdje su djevojke iz cijele BiH bile pozvane da postavljaju svoje fotografije što prirodnijeg izgleda i obavezno bez filtera. I ideja vraćanja izvornoj ljepoti postala je trend, jer mnoge od njih su odlučile: Slaviti sebe, bez filtera! Na microsite-u u konkurenciji bile čak 1.622 fotografije, a pobjedu je odnijela 20-ogodišnja Belma Brajević.
“Za takmičenje sam saznala putem Facebooka i privukla me ideja prirodne ljepote, jer smatram da se trebamo vraćati tim vrijednostima. S obzirom da je ovo moje prvo profesionalno iskustvo u modelingu moram priznati da sam izuzetno zadovoljna kako je protekao photoshooting za kampanju brenda čije proizvode inače koristim i volim. Jedna sjajna saradnja, koja mi je donijela mnogo uzbuđenja“, poručila je Belma.
U okviru takmičenja djevojke su fotografijama slale različite poruke, kao što su romantic, wild, free, spicy, passionate, in love. Pored glavne nagrade, brend B.U. je tokom kampanje učesnice nagrađivao i vrijednim sedmičnim nagradama, a u vodećim bh. gradovima upriličene su i brojne promocije na kojima se mogao testirati novi miris, Golden Kiss.