Kvalitet šminke je najvažnija stavka pri odabiru proizvoda, a cena ne mora uvek da bude direktno proporcionalna.
To je potvrdila i blogerka Šani Grimon koja je rešila da napravi mini eksperiment i da uporedi skupocenu šminku i onu koju koristi najveći broj žena.
Dakle, brendirana dekorativina kozmetika čija cena prelazi 1500 evra, u odnosu na pristupačnu se nije pokazala verodostojnijom i boljom.
Dokaz za to je video na kome je Šani pokazala celokupnu tehniku šminkanja, a koristila je cenovno različite proizvode.
Šani je na kraju ovog neobičnog eksperimenta uporedila skupocenu i pristupačnu šminku i rekla:
“Znam da je 2.000 dolara mnogo novca, ali je više nego jasno da vam nije potreban toliki novac da biste se lepo našminkali”.
To dokazuju i fotografije, a kada ih pogledate primetećićete da razlike gotovo da nema.
Blogerka je na kraju zaključila da je važno da šminka bude kvalitetna i dugotrajna, a ne njena vrednost.