Poslovni kutak

Odnos sa radnim kolegom – Poboljšajte odnos s radnim kolegama

Napisao admin

Od same pomisli na posao osjećate grč u želucu jer niste u dobrim odnosima s radnim kolegama?! Zapitajte se gdje je problem i poduzmite određene korake, počevši od sebe. Da bi imali dobar odnos s kolegama na poslu pročitajte naše savjete i zapitajte se da li možete učiniti nešto da si učinite ugodnijim vrijeme provedeno na poslu.


posao (foto:cure.ba)

Nikada se ne miješajte u posao svojih kolega i nikada ih namjerno nemojte povrijediti. Kad se odnosi jednom poremete, teško ćete opet uspostaviti prisnost pa je najbolje da prvi učinite korak prema pomirenju.

Dobro komunicirati s kolegama i pretpostavljenima znači uvijek znati što treba reći i učiniti, a to je u izravnoj vezi s vašom sposobnošću komuniciranja. 

Obratite posebnu pozornost ovim sitnicama:

morate naučiti slušati sugovornika, dakle dopustiti i drugima da iskažu svoje mišljenje

uvijek morate znati što kome smijete reći

još je važnije kojim ćete riječima i tonom to izgovoriti te kakvim ćete pokretima popratiti svoje riječi

valja znati odabrati i pravi trenutak da nešto kažete

nastojte biti što prirodniji

nemojte izgovarati riječi iza kojih ne stojite

nemojte se pretvarati, jer na poslu provodite trećinu svog vremena i nitko ne može glumiti osam sati dnevno

Važno je pokazati fleksibilnost, promijeniti stav i ispričati se ako ste shvatili da baš i niste bili u pravu. Prilagodite se trenutku i osobi s kojom razgovarate, te na pravi način iskažite svoje stvarno raspoloženje.

Nekoliko važnih stvari za dobru komunikaciju na posu:

budite iskreni

sve primajte s malo humora

mislite pozitivno

uvijek pokazujte razumijevanje prema osobi s kojom razgovarate

Na poslu je važna pravilna i zdrava komunikacija s nadređenim i kolegama, ako uspijete to postići odlazak na posao će biti manje naporan.

cure.ba

Komentari

komentara