Foto: arhiva
Osnivač i direktor Berkšir Hataveja (Berkshire Hathaway) tako počinje razgovor sa vlasnicima malih biznisa, koji su se okupili na jednom skupu posvećenom upravo malom biznisu, kojima je podelio neke od svojih najboljih poslovnih saveta.
„Ujutro kada ustanete, pogledajte se u ogledalo i napišite, karminom, bilo čime: oduševi svoju mušteriju, a ne zadovolji mušteriju“. To je jednostavna misija od tri reči, uprostio je Bafet.
Svaki biznis u kom su klijenti oduševljeni, širi prodajnu moć za koju ne morate da plaćate, jer mušterije pričaju o tome drugim ljudima sve vreme, dodaje ovaj milijarder, navodeći i konkretan primer kada je kupovao svoj automobil, naglasivši kako se „ne seća koliko je platio auto, ali da se seća iskustva“.
Prema njegovoj oceni, „klasičan primer“ je i osnivač Amazona Džef Bezos (Jeff), koji je biznis pokrenuo iz garaže. „Bezos se svakog dana podredio tome da svoje kupce oduševi brzom dostavom, nižim cenama, čime god je mogao. A i dan danas isto razmišlja – kako da oduševi mušteriju.“
Bafet poručuje „malim“ biznismenima i da nikada ne odustaju. Uspećete ako oduševite klijente, nemojte da se zadovoljite „zadovoljavanjem“ klijenata, već se potrudite da pomisle kako nikada nisu imali bolje iskustvo sa ljudskim bićem i doći će ponovo, zaključio je Bafet.
bizlife.rs