Dobrotvorna misija Argetinih mama (Foto: PR/Cure.ba)
Dobrotvorna misija Argete ponovo je ujedinila 18 mama iz Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Kosova koje su učestvovale u provjeri i potvrdi kvalitete Argete. One su pozvane da predlože po jednu humanitarnu organizaciju koja se bori za bolju budućnost djece, žena i porodica i kojima je donirano ukupno 18.000 eura.
Argeta mame iz BiH Lejla Grebo-Fazlagić i Emina Čakalović iz Sarajeva, te Maja Prodanović iz Bijeljine predložile su Udruženje roditelja i prijatelja osoba s posebnim potrebama „Sunce“ iz Mostara, Udruženje „Nada“ iz Bijeljine i Udruženje „Srce za djecu koja boluju od raka u FBiH“ iz Sarajeva, a na Facebook stranici Argeta BiH ova humanitarna misija dobila je veliku podršku građana naše zemlje.
„Drago nam je da je kompanija Argeta prepoznala naše napore koje ulažemo u pronalaženju najboljih načina i mogućnosti u liječenju djece oboljele od malignih bolesti, te stručne i materijalne pomoći porodicama oboljele djece i donirala nam 1.000 eura. Zahvaljujem se Argeti na donaciji koja će nam itekako pomoći u našem daljnjem radu“, kazala je Lejla Kamerić, predsjednica Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka u FBiH“.
Dodala je da Udruženje ima više od 300 članova, te da se finansira isključivo donacijama humanista kao i brojnim projektima i aktivnostima koje realizuje.
„Veliko zadovoljstvo je bilo učestvovati u projektu ‘Odobrile mame’, a još veće je što sada imam priliku, zajedno s ostalim mamama iz BiH, pomoći nekome kome je pomoć potrebna. Argeta je, po mom mišljenju, uvijek bila broj 1, a s ovim je tu svoju poziciju definitivno utvrdila”, kazala je Emina Čakalović.
Prema njenim riječima, izmamiti osmijeh na licu nekoga je neizmjerno zadovoljstvo, a upravo to Argeta mame iz BiH imaju kroz ovaj projekt.
„Reakcije na kampanju bile su veoma pozitivne u svim zemljama regiona. Osim toga, zbog činjenice da smo dodijelili ukupno 18.000 eura vjerujemo da smo doprinijeli širenju svijesti da je humanost vrlo važna vrijednost na razini pojedinaca i kompanija. Svaki čin, glas i izraz podrške je veoma važan“, kazao je Enzo Smrekar, član Uprave Droge Kolinske d.d. i generalni direktor strateškog poslovnog programa Delikatesni namazi Atlantic Grupe.
Droga Kolinska, članica Atlantic Grupe, koja upravlja brendom Argeta, kampanju smatra implementacijom društvene odgovornosti u zajednicama u kojim djeluje. U isto vrijeme, zahvaljuje se svima koji su doprinijeli uspjehu ove kampanje.
Više o projektu na: http://www.odobrile-mame.ba/ba
Više o dobrotvornoj misiji: https://www.facebook.com/ArgetaBiH
cure.ba