“U ovoj potresnoj situaciji, sreća je što nema ljudskih žrtava, a naša najveća vrijednost – naši uposlenici, su zbrinuti i dobro su. Jedan dio uposlenika je raspoređen u naše druge trgovine na području Mostara, a ostali su počeli sa korištenjem godišnjeg odmora. Nakon ovoga, ubrzo ćemo praviti nove preraspodjele kako bi se sačuvala radna mjesta”, navodi se u saopštenju
U objektu su stečeni uslovi za obavljanje uviđaja, a pripadnici sektora KRIM policije HNK već su u objektu, uz stalni nadzor vatrogasne brigade, te u narednom periodu očekujemo informacije o uzroku požara.
O novčanoj vrijednosti štete još uvijek je rano govoriti.
“Naše ostale poslovnice u Mostaru su na raspolaganju našim cijenjenim kupcima koji su do sada obavljali kupovinu u centru kojeg je zadesio požar, a čim se situacija stabilizuje i završe sve potrebne radnje, krenut ćemo u obnovu našeg centra”, navodi Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Bingo d.o.o. Tuzla.
Ona je istakla da se zahvaljuju svima onima koji putem društvenih mreža, poslovnih kontakata ili medija pružaju podršku, a posebno zahvaljuju njihovim zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima, građanima Mostara i vatrogasnim i policijskim službama, jer su bili uz njih od samog početka nesreće.