lokumi (foto:cure.ba)
Tako ova firma, za Kineze, kojima su obični lokumi preslatki, proizvodi kisele lokume.
Zamjenik generalnog direktora Ganik Sekerlemea Selim Sariaslan, u izjavi za agenciju Anadolija, kazao je da je firma otvorena prije 59 godina i da su tada imali samo 16 kvadratnih metara prostora. Istaknuvši da se firma danas prostire na 11.000 kvadratnih metara, Sariaslan je kazao kako proizvodi lokum i tahan halvu i da ima 70 uposlenika.
“Svoje proizvode prodajemo svuda u Turskoj, ali izvozimo ih i u Kinu, Japan, Tajland, Nigeriju, Saudijsku Arabiju, Dubai i Njemačku”, rekao je on.
Marketing menadžer Burak Sariaslan je kazao da firma izvozi oko 20 posto proizvoda i da raznovrsnost proizvoda zavisi od toga u koje se zemlje izvoze.
“Kada smo prvi put poslali lokume u Kinu, oni su nam tražili da budu malo kiseliji, jer su za Kineze naši lokumi preslatki. Tako da proizvodimo poseban lokum za Kinu. Postoje zemlje koje ne žele pistacije ili lješnjak u lokumu. Japan i Indija ne vole lokum s orasima, recimo. Tako da radimo za svaku zemlju posebno. Naš cilj je da nam klijenti budu zadovoljni i mislim da smo uspješni u svom poslu i u našoj zemlji i u inostranstvu”, poručio je on.
cure.ba