Zdravlje

Bonton za pacijente: Kako se ponašati kod liječnika?

Napisao H. H.

Kada je riječ o zdravstvenoj njezi pacijenata, naglasak se najčešće stavlja na ponašanje liječnika.

Bitno je da liječnici budu profesionalni, ljubazni, brižni i sl. Međutim, što je s pacijentima? I oni imaju neka, kako prava, tako i obveze te pravila lijepoga ponašanja.

Kako bi cijeli sustav zdravstvene brige funkcionirao, od presudne je važnosti da komunikacija na relaciji pacijent-liječnik bude iznimno korektna. Prema pacijentima treba biti iznimno pažljiv, to je svima jasno. Međutim, često pacijenti zaboravljaju da i oni moraju dati svoj udio u unaprjeđenje cijeloga procesa liječenja i oporavka, piše “Ordinacija“.

Kako se pacijenti trebaju ponašati?

Kako biste pridonijeli što uspješnijem procesu u kojem se nalazite, kao pacijent, trebate se držati nekoliko jednostavnih pravila:

Potpuni i valjani podaci o zdravstvenom stanju
Svom liječniku trebate točno navesti svoju povijest bolesti, lijekove koje ste uzimali, bol koju ste osjećali i sve drugo što može biti i što jest povezano s vašim zdravstvenim stanjem.

Kod liječnika ne smijete poznavati osjećaj srama. Naime, on vas može kočiti u iznošenju bitnih informacija, a samim tim će usporiti ili blokirati vaše liječenje.

Slijediti tretman tačno onako kako je propisano

Ako želite da vaš proces oporavka teče dobro, slušajte svoga liječnika jer on ili ona sigurno zna najbolje!

Podmirite svoje račune

Podmirite sve svoje račune prema bolnici na vrijeme kako biste izbjegli kasnije komplikacije.

Imajte obzira prema drugim pacijentima

Upamtite da i drugi ljudi imaju svoje bolesti i svoje teškoće te im ne narušavajte mir. Isto tako, imajte obzira prema osoblju. Najmanje što im možete priuštiti za svu njegu koju vam poklanjaju je ljubaznost.

Komentari

komentara