Solange (Foto: Madewell)
Tako se Solange, prema mnogima ljepša od megapopularne sestre, iz pjevačkih voda prebacila u manekenske. I to posve opravdano.
Budući da je u siječnju potpisala s agencijom Next Models, bila zaštitno lice s Beyonce za obiteljski brend House of Deréon te snimila kampanje za Rimmel i Armani Jeans, ne čudi što je sestrinski brend diva J. Crew nakon stilske ikone Alexe Chung (koja je i kreirala liniju za njih) darovao povjerenje upravo Solange.
Svoje novo lice Madewell je opisao kao “uvijek elegantnu i stylish”, a nakon promotivnog videa konačno su tu i vizuali. Sudeći prema njima, jesen u Madewellu bit će sve samo ne tamna – moderna, mladenačka, ženstvena, puna točkica i raznih uzoraka, a modni dodaci su u prvom planu.
– Nitko ne kombinira tako dobro različite komade kao Solange. A upravo se i naša nova kampanja temelji na konceptu miksanja i kombiniranja. Primjerice, boyfriend hlače s neonskim štiklama – rekao je glasnogovornik brenda.
cure.ba