Volkswagen (Foto: Cure.ba)
Od novog Golfa mnogo se očekuje, posebno zato jer će Volkswagen grupa prvi put korištenjem modularne platforme MQB na istoj arhitekturi graditi čak 40 modela različitih dimenzija i namjena. Osim rezanja troškova proizvodnje za 20-ak posto, prednost nove platforme jest i brža izrada automobila. Ušteđeni novac VW planira upotrijebiti za unapređivanje opreme automobila, navodi Tportal.
Zahvaljujući upotrebi čelika visoke čvrstoće, masa automobila smanjena je za čak 100 kg u odnosu na prethodnika. To znači da će osnovni model Golfa težiti svega 1.050 kg! Rezultat je 23 posto niža potrošnja goriva i 14 posto niža emisija CO2.
Mada lakši, novi Golf bit će veći od prethodnika. Ukupno će mjeriti 4.255 mm u duljinu, 1.799 mm u širinu i 1.452 mm u visinu. Međuosovinski razmak bit će 59 mm veći, što će se odraziti na 15 mm više prostora za koljena putnika na zadnjoj klupi, kao i 380 litara prtljažnog obima.
Što se tehničke strane priče tiče, Golf VII bi trebao dobiti progresivni električni upravljač, te elektronsku kontrolu šasije koja će nuditi nekoliko režima podešavanja – ekološki, sportski, normalni, individualni i komforni.
O pogonskim jedinicama se zasad ne zna mnogo, no za očekivati je paletu četverocilindričnih turbobenzinaca i turbodizelaša. dok bi najsnažniji model, GTI, trebao pokretati 222 Ks snažni dvolitreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem. Više o novom Golfu znat ćemo uskoro.
cure.ba