Žena na kompjuteru (Foto: Cure.ba)
Prema podacima Instituta Nilsen, broj televizora u Americi procjenjuje se na 114,7 miliona, a do 2012. godine će biti u 96,7 posto američkih domaćinstava, dok ih ove godine ima u 98,9 posto kuća i stanova.
“Posljednji put smo takav pad videli 1992. godine i potom značajan rast”, kaže na Institutu koji sa tri posebna faktora objašnjava smanjenje, a prije svih to je prelazak na digitalnu televiziju, za koju su mnogi televizori zastarjeli.
I cijena je važan faktor. “Domaćinstva sa niskim prihodima i seoskih domaćinstava su posebno pogođena”, dodaje na Institutu.
“Potrošači gledaju sve više video-programa na različitim medijima (TV i kompjuter), i jedan medij sve više mijenja drugi”, kažu u analizi. Uz to, potkategorija mladih i urbanih kupaca prelazi sa televizije na ponudu na internetu.
Prema saznanjima Instituta Nilsen, još nije izjvesno da li je ovo “ekonomski problem – da li će se potrošači vratiti TV tržištu kada budu imali sredstva, ili je ovo početak jednog šireg premiještanja ka mreži videa i mobilnih uređaja”.
cure.ba