Magazin

Sve više teorija – Ne nasjedajte na laži: Je li ovo putnica zbog koje je ubijeno 150 ljudi u Germanwingsu?

Napisao admin

Zašto više nitko ne spominje borbene avione koji su letjeli oko zrakoplova?


Djevojka (Foto: haber.ba)

Kako vrijeme odmiče, sve je više teorija koje jasno navode da situacija nije baš onakava kakvom je mainstream mediji moraju prikazati. Sudeći prema komentarima i reakcijama javnosti, čini se kako ni javnost nije u potpunosti sigurna vjeruje li službenoj verziji priče koja je zapravo prepuna nedostataka. Kao što smo već pisali, mnogo je pitanja ostalo neodgovoreno i mnogo je informacija ostalo prešućeno dok je mladi kopilot, sada mrtav, optužen za ovaj strašan zločin, iako za to nema suvislih dokaza. Zapravo, ako i je istina da je crna kutija prikazala ono što su nam rekli (naime to ne mora biti istina samo zato što su nam tako rekli), kako je moguće da je isključen bilo koji drugi scenarij te da je ovaj mladić ekspresno osuđen za sve kako bi se što prije ušutkala znatiželjna javnost, a pitanja zauvijek ostala neodgovorena. Zanimljivo je kako službene vlasti zapravo sve temelje na riječi “PRETPOSTAVALJAMO”, dok mediji vijesti prenose kao da nema pretpostavke već da je to zaista tako. Bilo kako bilo, neke od važnijih informacija poput otrova u Germanwings avionima, ali i borbenim avionima koji su pobjegli s mjesta nesreće ima mnogo, piše “Dnevno“.

 

To je odlično opisano u tekstu na portalu jimstonefreelance.com, istaživačkog novinara Jima Stonea koji je objasnio sljedeće; pokušali su nam prodati sljedeći scenarij. Pilot je napustio kabinu i nije se mogao u nju vratiti. Kopilot nije reagirao pa se podrazumijeva scenarij u stilu arapskog terorizma, da je kopilot namjerno srušio avion i ubio nedužnih 150 ljudi i naravno sebe. To je njihova priča sagrađena na osnovi crne kutije, ali u pitanju je velika šarena laž. Kako se objašnjavaju borbeni avioni koji su pratili avion a koji se uopće ne spominju u izvještaju iako su sasvim jasno uslikani? Nema šanse da će ikada priznati da je bilo drugačije, tj. da je autopilot onemogućen daljinskim upravljanjem, nakon čega se avion srušio u planinu. Nemoguća je priča u kojoj je autopilot ostao uključen, a kopilot se onesvijestio, s obzirom na to da bi avion nastavio letjeti ravno dok ne bi ostao bez goriva. Ne bi počeo padati sam od sebe. Najveći su problem borbeni avioni koji su pratili zrakoplov A320 dok nije udario u planinu, a onda su pobjegli. To je činjenica i od toga ne mogu pobjeći. Hoće li ljudi ljudi povjerovati u priču o samoubojstvu? Neće ako saznaju za borbene avione. Raširite tu informaciju dalje. Ne dajte da nam lažu!

 

Obaranje Germanwingsa je legitimna crna operacija

 

Postoji teorija da su borbeni avioni pucali na A320 prije nego što je on udario u planinu. Ta bi se teorija mogla prihvatiti iz sljedećih razloga: A320 je posebno kreiran da pedale i poluge nisu povezane s mehanikom aviona. Ako je A320 bio opremljen mehanikom za izbjegavanje sudara, on ne bi nikako mogao udariti u planinu jer bi se podigao u posljednjem trenutku. U tom slučaju, borbeni su avioni morali pucati na krila repa kako bi onemogućili izbjegavanje sudara. Bez repa, avion bi se pod punom snagom zakucao u planine, što se poklapa s izvještajima svjedoka koji su čuli grmljavinu i eksplozije od nekoliko sekundi, a kojima je zabranjeno govoriti. Zašto nitko nije pustio u medije svjedoke koji su jasno rekli da su čuli eksploziju prije pada zrakoplova i koji pokušavaju javnosti reći istinu poput ove: “Nikad nismo vidjeli toliko aviona na nebu, čuli smo eksploziju”. Zašto su borbeni avioni uopće bili tamo, a zatim napustili mjesto kobnog događaja nakon što je bilo očigledno da će avion pasti? Oni su znali da će doći do pada aviona. Zašto su onda napustili mjesto nesreće? Ako nisu izazvali pad, bila bi njihova dužnost da ostanu, procijene situaciju i izvijeste bazu o situaciji. Oni to nisu učinili. Zašto? “Neobjašnjivo je kako se takva stvar mogla dogoditi tehnički savršenom avionu s iskusnim, obučenim pilotima”, rekao je direktor Lufthanse, Carsten Spohr.

 

Nije baš neobjašnjivo, evo što je još poznato: Utvrđeno je da je pad aviona u planine bio kontroliran i pod punom snagom. Zašto nisu pronađena tijela? Mnogi ljudi na internetu pitaju se kako se avion može samo tako “raspasti” na komadiće. Nesreća je izvedena tako da ne ostane nijedno čitavo tijelo i da se ne mogu identificirati putnici. Kako je to postignuto? Sudar se morao dogoditi velikom brzinom. Konkretno, avion je padao brzinom od više od 900 kilometara na sat. Upravo je zbog toga avion raskomadan. Ipak, toliku je brzinu bilo moguće postići samo namjerno. Usporedbe radi, prilikom normalnih avionskih nesreća, avion pada brzinom od oko 300 kilometara na sat. Nameće se pitanje je li ovaj kontrolirani pad, nakon kojeg nije bilo moguće identificirati tijela, izveden tako da se sakrije netko tko se nalazio na ovom letu. Zašto nema jasnog popisa putnika? Kako je moguće da se ne zna tko je sve bio u avionu? Kako to da se kompanija isti dan ogradila od popisa putnika rekavši kako nije točan jer su putnici mijenjali karte. Kako je to uopće moguće? Inače, let je bio preusmjeren preko Alpa, daleko od izravnog puta, tako da ne bi mogao poginuti nitko od stanovnika Francuske. Moguće je da su borbeni avioni odgovorni za ovu nesreću i da je netko namjerno naredio da do nesreće dođe. Zanimljivo je i kako je javnosti valjda potpuno normalno da tri borbena američka aviona lete oko putničkog zrakoplova, za što postoje snimci, čekaju da se avion sudari i onda pobjegnu s mjesta nesreće i nikome ništa. A još je zanimljivije da je u cijelu priču uključen FBI te da su sve informacije objavljivali američki a ne europski mediji, iako se sve dogodilo na europskom tlu. Europski mediji doslovce su prepisivali iz američkih medija i to nikome nije sumnjivo?

 

Iz svega je očigledno da je u pitanju priča koja ne drži vodu.

 

Hoćemo li ikada saznati tko je na kraju bio u avionu? Iako je prethodno izvještavano da se u avionu nalazilo samo dvoje američkih državljana, prema posljednjim podatcima njih je ipak bilo troje, a među njima je i Yvonne Selke koja je radila za “National Geospatial Intelligence Agency”. Ono što u cijeloj priči začuđuje jest to da je navodno njezina obitelj tražila zaštitu njezinih podataka i ubrzo su sve, ali baš sve informacije o preminuloj jednostavno nestale. Je li ona bila razlog rušenja aviona, možda doznate u nastavku u videoprilozima koji prikazuju za koga je točno dotična radila i koliko daleko seže prikrivanje njezina identiteta kao i snimke ljudi koji su zapravo svjedočili padu.

 

Ovo je tek dio informacija, tko zna što ćemo još saznati i što će još sve pokušati sakriti od nas.

haber.ba

Komentari

komentara