Coca Cola (Foto: cure.ba)
Odlučili se mi ovako uz roštiljanje šta drugo popiti nego Coca- Colu. Pretražujući po policama u Konzumu ugledali smo Coca-Colu sa bijelim čepom, novi dizajn sa natpisom “Radost otvori čašu osvoji” … Dobar marketing, na ovom vaktu, svako se obraduje kad je nešto džabaluka.
I tako, uz društvo mi otvorismo tu Coca-Colu, kad ono ČESTITAMO! Radujemo se k`o mala djeca što smo dobili čašu, po polasku kući svratimo u taj isti Konzum, da potražimo tu našu malu nagradicu. Međutim, prodvačica govori, to se ne diže kod njih, već u većim trgovačkim centrima.
Hmm.. interesantno…
Dan poslije, u prolazu odlučim svratiti na Otoku u veliki trgovački centar Konzum, zaustavljam prodavačicu, međutim dobivam skoro istu informaciju: To ne možete podici kod nas , to morate lično otići u Coca-Colu.
Na putu do kuće mi dođe luda ideja, da se spremim lično do Coca-Cole da podignem tu skromnu nagradicu. U glavi mi: Što da trošim gorivo do Mostarskog raskršća, čak u Hadžićima?! Jel stvarno vrijedna ta čaša mog vremena i goriva… ali mi neki đavo ne dade mira.
Danas, 14.05.2013. godine se nađoh ispred Coca-Cole tačno u 11:20 h i zaustavljam jednog momka: Druže, gdje se mogu podići ove čaše što se dobivaju?
Dobivam arogantan odgovor: Svi iz marketinga su vam na pauzi, ako želite sačekati jedno pola sata do sat pa će vas neko primiti.
Već ljutito pitam: Jel ovo neka fora sa čašama, samo marketing da levatite ljude, naravno odgovora nije bilo…
Pa je moje pitanje zašto nas i za glupu čašu prave budalama?! Da li je stvarno potrebno levatiti narod sa rečenicom “Radost otvori casu osvoji”?
Lijep pozdrav…
I tražite svoje čaše!
doznajemo