Ipak, kofere nisu spakovali, niti su poletjeli sa sarajevskog aerodroma, a praznično raspoloženje i slavlje pokvarila im je informacija koja je stigla samo dva dana prije planiranog polaska da se njihova dugoiščekivana putovanja otkazuju. Što je najgore, nisu dobili ni adekvatan odgovor zašto se otkazuje putovanje koje su rezervisali i nekoliko mjeseci unaprijed.
– Suprug i ja smo 4. decembra rezervisali i uplatili putovanje za Kipar preko eKupona, a koje organizuje neka turistička agencija iz Njemačke Joytrip Holidays. Jako smo se tome radovali, jer nikada nismo bili na Kipru, a aranžman je bio jako povoljan. Rekli su nam da ide oko 60-ak putnika. Nažalost, u srijedu smo dobili informaciju da se putovanje otkazuje iz nekih tehničkih razloga. S obzirom na to da znamo ljude koji su trebali ići u Antalyu isto sa kuponima kupljenim na stranici eKupon, saznali smo da i oni neće poletjeti – govori za “Faktor” Sarajka nezadovoljna neprofesionalnošću organizatora.
Priča nam da su organizatori, nakon što je novogodišnje putovanje definitivno propalo, ponudili putovanje na Kipar u drugom terminu.
– Pristali smo i na to, jer smo u svakom slučaju htjeli da vidimo Kipar, međutim kasnije su nas nazvali i rekli da ni toga neće biti – ističe naša sagovornica.
Prema njenim riječima, svim putnicima koje je propalo planirano novogodišnje putovanje, organizatori su obećali da će vratiti novac.
– Rekli su da će vratiti danas, ali na kraju su potvrdili da ćemo pare ipak dobiti tek u januaru – dodaje, nadajući se da će zaista ovo biti ispoštovano.
Mnogi putnici, upravo zbog toga što neće dobiti novac do kraja ove godine nisu u mogućnosti uplatiti neki drugi novogodišnji aranžman, te su zbog toga osuđeni slaviti doček 2018. godine onako kako nisu planirali, u stanu ili na javnim gradskim trgovima. Umjesto odmora, zbog neprofesionalne usluge dobili su glavobolju, razočarenje i brigu o tome da li će im uplaćeni novac zaista biti vraćen.
Iz eKupona tvrde da oni nisu odgovorni za ovaj propust, već agencija Joytrip Holidays koja nije ispoštovala svoje obaveze i za to nije dostavila nikakvo objašnjenje.
Ono što možemo potvrditi jeste da je firma eKupon doo uredno ispoštovala sve obaveze iz ugovora sa agencijom Joytrip Holidays što se tiče spornog putovanja, te smo i sami zatečeni ovakvim razvojem događaja. Firma eKupon nije organizator putovanja i nije odgovorna za bukiranje avionskih karata, smještajnih kapaciteta niti ostalih sadržaja koji se nalaze u agencijskom aranžmanu, nego pruža marketinške usluge partneru u ovom slučaju Joytrp Holidays agenciji, prilikom kojih korisnici ostvaruju određene pogodnosti prilikom kupovine kupona. Sve uplate izvršene preko eKupona uredno su i na vrijeme proslijeđene poslovnom partneru Joytrip Holidays koji se obavezao da će avionske karte za putovanje stići najkasnije do 27.12.2017., no to se, iz nama nepoznatih razloga, nije desilo – kazali su nam u eKuponu.
Naveli su da su s agencijom Joytrip Holidays do sada uspješno sarađivali, te da je i njih ovakav slijed događaja iznenadio.
– Sve njihove ponude koje su bile na našem portalu su do sada uspješno realizovane, čak smo dobili informacije od naših korisnika da su zadovoljni iskorištavanjem kupona. Nadamo se da ćemo uskoro dobiti tačnu informaciju zbog čega je došlo do otkazivanja ovog aranžmana. EKupon trenutno ulaže sve napore da nijedan korisnik ne bude oštećen te se ovim putem izvinjavamo svim svojim korisnicima zbog nastalih neugodnosti – ističu.
Mi smo potražili na internetu informacije o turističkoj agenciji Joytrip Holidays, ali osim njihove zvanične stranice, koja je u potpunosti na njemačkom jeziku – što je apsolutno nelogično i nije neka referenca za jednu svjetsku putničku agenciju, nismo našli. Njihova Facebook stranica je također izbrisana.