Dijete piše zadaću (foto: tip.ba)
Istraživači sa Sveučilišta u Virginiji su usporedili uspjeh više od 18.000 učenika, a nakon toga su ih anketirali o tome koliko često rade svoje zadaće. Rezultati su pokazali da više zadataka ne podrazumijeva obavezno i bolje ocjene u školi.
“Vrijeme koje učenici provode radeći zadatke ne pomaže im u dobivanju boljih ocjena i boljeg uspjeha na testovima. Mislimo da se zadaci jednostavno daju djeci, bez stvarne koristi za integraciju onoga što se uči u učionicama”, rekao je Robert Tai, jedan od istraživača.
Međutim, ovo istraživanje ne nastoji prikazati zadatke kao nešto loše, posebno kada je u pitanju matematika.
“Kada je u pitanju matematika, situacija je obrnuta. Učenici koji su vježbali matematiku samo pola sata dnevno su stvarno dobivali bolje ocjene na testovima”, dodao je Tai.
Tai vjeruje da rezultati ovog istraživanja trebaju predstavljati alarm za sve edukativne ustanove.
“Učitelji i profesori moraju biti mnogo pažljiviji u tome što daju učenicima kao zadaće i šta ti zadaci trebaju predstavljati”, rekao je Tai.
klix