Mobitel (foto: Cure.ba)
Od subote, 20. 10. 2012. godine, u Kontakt centru BH Telecoma evidentirano je 6 pojedinačnih slučajeva prijava korisnika koji su dobili poruku putem SMS-a kojom se na njihov korisnički broj vrši dopuna kredita, a potom se traži povrat uplaćenog iznosa. Riječ je o lažnoj dopuni kredita, sa popratnom porukom, u kojoj pošiljatelj poruke “vraća dug”, da bi potom od primatelja zahtjevao povrat kredita jer je “došlo do greške”.
Provjerom je ustanovljeno da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja za m commerce uslugu te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naveden u poruci.
U navedenim slučajevima se radi o prevari ili pokušaju prevare korisnika putem sistemske poruke m commerce usluge, obzirom da jedina validna poruka o dopuni Ultra kredita je ona poruka koja dolazi sa servisnog broja za uslugu m commerce, odnosno sa broja 0611171.
U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će se nakon dobijanja rezultata poduzeti aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke. Ukoliko je korisnik bio žrtva slične zloupotrebe, potrebno je da se obrati u poslovnicu BH Telecoma i istu pismeno prijavi.
Ovim putem upozoravamo sve korisnike BH Telecoma da obrate pažnju na servisni broj sa kojeg dolazi poruka ukoliko prime poruku o dopuni kredita ili poruke sličnog sadržaja. Validna poruka kojom se vrši usluga m comerce, odnosno dopuna kredita, je samo poruka koja je proslijeđena sa servisnog broja 0611171.
Za sve nejasnoće i dodatne informacije korisnici BH Telecom usluga mogu pozvati besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444, piše Depo.ba.
cure.ba