Posao (foto: cure.ba)
Motivisan
Nemojte sebi pripisivati zasluge za stvari koje se od vas ionako očekuju ili koje morate napraviti.
Autoritativan
Ako imate potrebu istaknuti da ste autoritet, vjerovatno niste. Umjesto toga, pokažite stručnost, npr. pobrojite konkretna postignuća koja ste ostvarili. Osim ako to ne možete dokazati, ‘autoritet za marketing putem društvenih mreža’ samo znati da previše vremena ‘visite’ na Twitteru.
Inovativan
Većina ljudi i kompanija tvrde da su inovativni. Većina nije. To je uredu, jer inovacije nisu ključne za uspjeh.
Ako niste inovativni, nemojte to govoriti. Ako jeste, dokažite. Opišite što ste tačno razvili.
Kreativan
Kada neke riječi koristimo dovoljno često, njihov dojam slabi. ‘Kreativan’ je jedna od njih, ali ne i jedina: učinkovit, dinamičan, uticajan, timski igrač, kooperativan…neki od ovih pojmova možda vas doista opisuju ali, budimo iskreni, te su riječi poput dnevnoj horoskopa: svako se može poistovjetiti. Dakle, nemaju težinu.
Strastven
Reći da ste strastveni kada je u pitanju dizajn u vašem svakodnevnom poslu zvuči pomalo jezivo. Jednako kao da ste strastveno predani razvoju dugoročnih rješenja za poboljšanje usluge koju pružate klijentima. Pokušajte sa: fokusiran, koncentriran, predan ili specijaliziran. Sačuvajte ‘strast’ za svoje voljene.
Jedinstveni
Otisci prstiju su jedinstveni. Snježne pahulje su jedinstvene. Vi ste jedinstveni ali ono što radite vjerovatno – nije. Nemojte se pretvarati jer vaši potencijalni klijenti ili poslodavci ne mare za vašu ‘jedinstvenost’ – oni mare za ‘bolje’. Pokažite da ste bolji od ostalih i u očima klijenata i poslodavaca postat ćete – jedinstveni.
Nevjerovatno… (nešto)
Proučite nekoliko životopisa i vidjet ćete sljedeće konstrukcije: nevjerovatno predan, jako zadivljujuće… Nije li ‘jako’ sasvim dovoljno? Morate li biti nevjerovatno predani?
cure.ba