Sarajevo, 4 juli, 2016. – Koliko puta smo čuli komentare “Djevojke ne bi trebale da se bave sportom” ili vidjeli timove djevojaka koje igraju utakmicu u napola praznoj dvorani? Koliki utjecaj ovo ima na djevojke i njihovu želju da se bave sportom tokom puberteta? Ovo su značajna pitanja kojima se Always, globalni lider u njezi za žene i brend posvećen podršci samopouzdanju djevojaka, zanima – sportske aktivnosti koje su prepoznate zbog svog dubokog i dugoročnog utjecaja pomaganju djevojkama da izgrade i održe samopuzdanje. Kako se svijet priprema za Olimpijske igre u Riu 2016, Always želi da urgira, ohrabri i inspiriše djevojke posvuda da se nastave igrati #KaoDjevojka.
Podaci iz posljednjeg Always Confidence & Puberty Survey* – Always ankete o samopouzdanju i pubertetu pokazuje da će do kraja puberteta polovina djevojaka koje su učestvovale u istraživanju (51%) odustati od sporta. Kako bi pomogao da se na ovaj problem više ukazuje, Always je stupio u partnerstvo sa Oskarom nagrađenom režiserkom Nanette Burstein s ciljem da otkrije kako se djevojke osjećaju kada je u pitanju sport. U novom #KaoDjevojka videu, djevojke su anketirane o svojim sportskim iskustvima, izazovima i benefitima, šta im je pomoglo da ostanu u igri, ili šta ih je vodilo ka tome da odustanu. Slušajte njihove priče i postanite motivisani njihovim strastvenim pozivom na ujedinjenje svim djevojkama u Always videu na ovom linku:
„Kao neko ko je odrastao baveći se sportom i također kao majka sedmogodišnje djevojčice, znam koliko važno učestvovanje u sportu može biti u pomaganju djevojkama da izgrade samopouzdanje i vještine koje će im služiti tokom života. Nadam se da će ovaj video započeti razgovor i inspirisati djevojke da se nastave baviti sportom”, rekla je Burstein. „Volim i podržavam kampanju #KaoDjevojka i uzbuđena sam zbog partnerstva sa Always-om prije Olimpijskih igara kako bi se ukazalo na ovaj važan problem.”
Mnoge studije su otkrile da stalno učestvovanje u sportovima uveliko doprinosti samopouzdanju djevojaka na bilo kojem nivou. Također, obezbjeđuje vrijedne vještine kako bi zadržale samopouzdanje bez obzira čime će se baviti kasnije u životu. Zapravo, nedavna američka studija o kupcima iz 2015. je pokazala da žene između 18 i 24 godine imaju dvostruko veće šanse da posjeduju veće samopouzdanje ukoliko se redovno bave sportom nego one koje se sportom ne bave nikakoi. U dodatku, nedavno Always istraživanje je pokazalo da su djevojke izjavile da su tri najbitnija benefita od kontinuiranog bavljenja sportom uvećano samopouzdanje, timski rad i liderske vještine. Međutim, uprkos poznatim benefitima, djevojke i dalje izjavljuju kako ne smatraju da pripadaju sportu. Nadalje, 67% djevojaka osjeća da ih društvo ne ohrabruje da se bave sportom.
„Olimpijske igre su vrijeme kada je, posvuda na svijetu, učešće žena u sportu uzdignuto u očima javnosti i iz tog razloga za nas nije postojao bolji moment da dižemo svijest o kritičnoj ulozi koju sport igra u izgradnji samopouzdanja djevojaka.”, rekla je Michele Baeten, zamjenik direktora za Always, Procter&Gamble. „Uvijek ćemo ujedinjavati olimpijske sportiste, Međunarodni olimpijski komitet i nacionalne olimpijske komitete i druge organizacije kako bismo potaknuli promjenu i inspirisali svijet u kojem svaka djevojka istinski osjeća da se može baviti sportom i da će Nastaviti igrati #KaoDjevojka!”
Always poziva sve da se pridruže da se ponovo napišu pravila kako bi se djevojke zadržale u sportu. Obavežite se da ćete Nastaviti igrati # KaoDjevojka i ohrabriti druge da urade isto. Postavite sliku, snimite video ili tweetajte koristeći # KaoDjevojka kako bi pokazali podršku i inspirisali djevojke da se nastave baviti sportom.
cure.ba