Nijaz Đip i Asmir Begović (Foto: arhiva)
Zaštitno lice uspješno realizirane kampanje «Uhvati ritam», bh. nogometni reprezentativac bio je obradovan činjenicom da se zajednička saradnja sa brendom vitaminskog napitka NovaVita direktno odrazila na rezultate prodaje te na svijest građana da i naša zemlja može u ovom segmentu ponuditi kvalitetan proizvod. Direktor Đip je Begovića proveo kroz sve segmente proizvodnje kako bi mu približio cijeli proces nastanka certificiranog proizvoda koji uspješno osvaja bh. tržište.
Od početka kampanje, tačnije u zadnja četiri mjeseca prodaja NovaVita proizvoda rasla je između 70 i 90 posto u odnosu na isti period prošle godine», istakao je Nijaz Đip, direktor PAK Centra, kompanije koja stoji iza proizvodnje i plasmana ovog domaćeg brenda. Pored činjenice da je porastao broj kupaca koji su NovaVitu prepoznali kao kvalitetan domaći proizvod, kampanja je imala odjeka i u poslovnoj zajednici. «Naši kupci, veliki trgovački lanci shvatili su da smo ozbiljna kompanija te smo se izborili za ulazak u veći broj objekata i veću tržišnu zastupljenost», naglasio je Đip. Kako je istakao tokom druženja sa novinarima, ovom posjetom Asmir Begović je pokazao iskreni interes za kompaniju sa kojom sarađuje, te je izrazio posebno zadovoljstvo što su mu mogli predstaviti pozitivne rezultate zajedničke saradnje koja je tek na početku.
“Drago mi je da je jedna domaća kompanija kroz saradnju sa mnom uspjela napraviti odličan poslovni rezultat, jer to i jeste bio naš zajednički cilj i raduje me što NovaVita postaje sve poznatiji brend na ovom tržištu”, rekao je Begović i dodao kako mu se dopao obilazak fabrike i što se i sam na licu mjesta mogao uvjeriti u kvalitet proizvoda. “Posebno mi se danas dopao i energy okus koji preporučujem svima koji vode sportski način života kao ja”, poručio je Begović i dodao kako ga raduje nastavak saradnje sa ovom domaćom kompanijom.
Kampanja “Uhvati ritam” pokazala je koliko poslovna zajednica kroz povezivanje sa poznatim licima može unaprijediti svoju poziciju na tržištu i rezultate poslovanja. NovaVita bilježi rast velikih kupaca za 18 posto u odnosu na prošlu godinu, a evidentan je i interes ino partnera sa kojima je započeta priča o plasmanu NovaVite ne samo van regije, nego i van evropskog tržišta. “Do sada je u opremu uloženo milion KM i dodatnih 300 hiljada KM u ovoj godini, a već sutra putujemo u Češku na probu nove linije koja će dodatno povećati efikasnost i napraviti dodatne uštede u proizvodnji”, zaključio je Đip najavivši i nove poslovne poteze ove domaće kompanije.
cure.ba