Poslovni kutak

izrazite osjećaje pjesmom – Ljetna Coca-Colina kampanja „Reci to pjesmom“ počinje i u Bosni i Hercegovini

Napisao admin

Sarajevo, 16. juli 2014. – Coca-Cola HBC B-H pokreće novu inovativnu kampanju;


Foto:(haber.ba)

Reci to  pjesmom“ i u BiH koja ima za cilj da jedno od najpopularnijih bezalkoholnih pića na svijetu 

učini zabavnijim nego ikada i da ohrabri tinejdžere da se iskažu kroz muziku, te komuniciraju i 

razmjenjuju emocije sa svojim prijateljima, poznanicima i porodicom na jeziku muzike.

Tokom kampanje i ljeta 2014. godine, na bocama Coca-Cole classic će se uz prepoznatljivi 

logo naći stihovi popularnih pjesma a poruke na bocama dočaravaju ključna zbivanja u životu 

tinejdžera kao što su sreća, radost, prijateljstvo, ljubav, škola i zabava.

„U Coca-Coli uvijek tražimo nove načine da pomognemo ljudima da dijele trenutke i iskustva 

jedni sa drugima. Ova kampanja je jedno od naših nastojanja da potaknemo ljude da pokažu 

svoje osjećaje na drugačiji način, da svojim najmilijim poklone lijepu riječ i dobru pjesmu. 

Muzika je oduvijek bila poseban način da ljudi međusobno komuniciraju, zbog toga vjerujemo 

da će ove poruke mnogobrojne ljude inspirisati da se povežu sa drugim na jedinstven način“ 

istakla je je Alma Šahbaz, rukovoditeljica komunikacija i odnosa sa zajednicom kompanije 

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo.

Kampanja će se paralelno odvijati na online i offline kanalima. Osnovni online kanal će biti web 

stranica www.recitopjesmom.ba. 

Svaka boca će imati QR kod, nakon čijeg skeniranja potrošači imaju priliku odslušati pjesmu čiji 

se tekst nalazi na boci, prije nego je podijele sa prijateljima. 

Putem web stranice kampanje www.recitopjesmom.ba Coca-Cola će vjerne potrošače redovno 

obavještavati o događajima u okviru kampanje. Sastavni dio korporativne Coca-Cola vizije je 

da, do 2020. godine pruži osvježenje širom svijeta i potakne na trenutke optimizma i sreće 

aktivnim i zdravim životom a svaki događaj koji je dio kampanje „Reci to pjesmom“ će uključivati 

elemente dinamičnosti, te će tako poticati ljude da plešu i tako osvajaju vrijedne i zabavne 

nagrade.

 

 

haber.ba

Komentari

komentara