Foto:(haber.ba)
Reci to pjesmom“ i u BiH koja ima za cilj da jedno od najpopularnijih bezalkoholnih pića na svijetu
učini zabavnijim nego ikada i da ohrabri tinejdžere da se iskažu kroz muziku, te komuniciraju i
razmjenjuju emocije sa svojim prijateljima, poznanicima i porodicom na jeziku muzike.
Tokom kampanje i ljeta 2014. godine, na bocama Coca-Cole classic će se uz prepoznatljivi
logo naći stihovi popularnih pjesma a poruke na bocama dočaravaju ključna zbivanja u životu
tinejdžera kao što su sreća, radost, prijateljstvo, ljubav, škola i zabava.
„U Coca-Coli uvijek tražimo nove načine da pomognemo ljudima da dijele trenutke i iskustva
jedni sa drugima. Ova kampanja je jedno od naših nastojanja da potaknemo ljude da pokažu
svoje osjećaje na drugačiji način, da svojim najmilijim poklone lijepu riječ i dobru pjesmu.
Muzika je oduvijek bila poseban način da ljudi međusobno komuniciraju, zbog toga vjerujemo
da će ove poruke mnogobrojne ljude inspirisati da se povežu sa drugim na jedinstven način“
istakla je je Alma Šahbaz, rukovoditeljica komunikacija i odnosa sa zajednicom kompanije
Coca-Cola HBC B-H Sarajevo.
Kampanja će se paralelno odvijati na online i offline kanalima. Osnovni online kanal će biti web
stranica www.recitopjesmom.ba.
Svaka boca će imati QR kod, nakon čijeg skeniranja potrošači imaju priliku odslušati pjesmu čiji
se tekst nalazi na boci, prije nego je podijele sa prijateljima.
Putem web stranice kampanje www.recitopjesmom.ba Coca-Cola će vjerne potrošače redovno
obavještavati o događajima u okviru kampanje. Sastavni dio korporativne Coca-Cola vizije je
da, do 2020. godine pruži osvježenje širom svijeta i potakne na trenutke optimizma i sreće
aktivnim i zdravim životom a svaki događaj koji je dio kampanje „Reci to pjesmom“ će uključivati
elemente dinamičnosti, te će tako poticati ljude da plešu i tako osvajaju vrijedne i zabavne
nagrade.
haber.ba