Ekonomski fakultet Zenica (Foto: Cure.ba)
Piše: Ema Mustajbašić
Naime, grupa od dvadesetak studenata koja pohađa prvu godinu drugog ciklusa, imala je zadatak da ispit iz predmeta Marketing menadžment polaže na potpuno praktičan način.
Izbor jedne od kompanija koje posluju u BiH i izrada marketing plana za istu, bio je izazov kojim su se uspješno odazvali ovi studenti.
Studenti su pokazali svoju kreativnost, radeći timske projekte za sljedeća renomirana preduzeća: Fabrika duhana Sarajevo, Perutnina Ptuj BH, Muzej grada Zenice, Natron-Hayat d.o.o. Maglaj, PERO Zenica i preduzeće koje pruža usluge internet bankarstva. Osim izrade, studenti su javno odbranili svoje radove pred svojim kolegama, rukovodiocima preduzeća za koje su radili marketing planove, kao i predstavnicima medija.
Glavni medijski pokrovitelj cjelokupnog događaja bio je portal HABER.BA, a tim povodom vlasnik marketing agencije NEW MARKETING SOLUTIONS (portali haber.ba i cure.ba) mr. Adnan Hasić je studentima održao i predavanje na temu marketing menadžment novih medija & BSC – iskustva iz prakse, te ih pobliže upoznao sa poslovanjem Agencije i navedenih portala.
Cjelokupnu organizaciju odbrane radova pohvalio je i dekan Ekonomskog fakulteta doc.dr. Jasmin Halebić i izjavio: „Koristi od visokog obrazovanja su višestruke za pojedinca, studenta, za društvo te, u slučaju studija ekonomskih nauka, za poslovni sektor i privredu. Na tržištu rada u BiH je stanje vrlo složeno, hronična nezaposlenost opterećuje cijelo bosansko-hercegovačko društvo. Mnogo ljudi, naročito mladi, nastoje pronaći zaposlenje. U tim nastojanjima oni potencijalnim poslodavcima šalju signale o svojim vještinama. Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, doprinosi suštinskom kvalitetu signala na tržištu rada. Studenti koji uspješno okončaju studij na Ekonomskom fakultetu u Zenici zaista posjeduju izvrsne poslovne vještine, koje se, usput rečeno, ne mogu usvojiti na kratkim dvosatnim kursevima poslovne edukacije, te su stoga sasvim vjerodostojna potvrda njihove marljivosti i spremnosti na rad. Jedan od primjera koji se može navesti u prilog naprijed rečenog je i realizacija nastavnih aktivnosti na predmetu Marketing menadžment sa dr. Veldinom Ovčinom kroz saradnju sa poslovnim sektorom u Zenici.„
Zahvalni na pruženoj prilici praktičnog učenja i prezentacije svog rada pred brojnim gostima, studenti su po okončanju odbrane profesoru uručili zahvalnicu.
cure.ba