U Hotelu Holiday, pred nekoliko stotina predstavnika najvećih trgovaca iz BiH, u kategoriji meso i mesne prerađevine, na svečanoj promociji priznanja su dobili brendovi Poli (salama) i Perutnina Ptuj Natur (pakovano meso).
“Priznanje ove vrste predstavlja privilegiju prvenstveno zbog načina izbora, ali i zbog toga što se ovaj izbor na tržištu BiH radi prvi put. Izbor su radili trgovci i upravo oni su se opredijelili koji proizvodi se trebaju naći na policama svih trgovina, ali i u svakom domaćinstvu. Pored zahvalnosti agenciji Nielsen i InStore magazinu za organizaciju manifestacije ove vrste, iskoristio bih priliku i zahvalio se na nesebičnom doprinosu svom timu i svim uposlenicima kompanije Perutnina Ptuj-BH koji vrijedno rade i predano brinu o svakom našem proizvodu. Veliki trud i napor je iza nas, a definitivno ćemo se još više truditi da opravdamo i zadržimo dostignuti nivo percepcije trgovaca i naših konzumenata. Priznanje „Must have“ za nas predstavlja još jednu potvrdu da smo na dobrom putu”, istakao je Mladen Andrić, direktor kompanije Perutnina Ptuj-BH.
U ime dobitnika Perutnina Ptuj-BH nagradu je preuzeo Almir Hodžić, marketing manager kompanije, nekrijući zadovoljstvo i ponos na činjenicu da su pobijedili u konkurenciji sa oko 400 nominiranih brendova koje je predložila istraživačka agencija Nielsen, a birali trgovci iz BiH.