Poslovni kutak

'Treba mi povišica' – Ovo su stvari koje vaš šef NE želi čuti…

Napisao admin

Jedan od najboljih načina da vam radno vrijeme prođe što ugodnije, a karijera ostane na pravom putu jest da imate dobar odnos sa šefom. Čini se kao jednostavna stvar, ali bili biste iznenađeni koliko zaposlenika s tim ima poteškoće.


posao (foto:cure.ba)

Problem je u tome što mnogi zaposlenici nevješto izražavaju probleme s kojima se suočavaju na poslu, piše Yahoo News. Ako ne želite biti takav zaposlenik, ne koristite sljedeće rečenice:

1. ‘Nisam ja kriv’

Čak i ako niste krivi, kada to kažete zvuči kao da imate šest godina. Odrasli preuzimaju odgovornost, a potom poduzimaju aktivnosti kako bi ispravili ono što ne valja. Šefovi žele zaposlenike koji uvijek imaju barem dio rješenja, posebno ako su dio problema.

2. ‘To nije moj posao’

Vaše odgovornosti nisu ograničene na specifičnosti vašeg posla. Ako vas šef pita nešto o nečemu što treba učiniti, onda je to vaš posao. Ako mu kažete suprotno, znači da ne sarađujete i izražavate nepoštivanje.

3. ‘Mora da se dogodila neka greška u komunikaciji’

Šefovi si ne mogu priuštiti da imaju zaposlenike koji će firmu koštati jer imaju problema s komunikacijom, smatra Anita Bruzzese, autorka knjige ‘45 stvari koje radite, a koje izluđuju vašeg šefa i kako ih izbjeći’.

4. ‘Mamuran sam’

To nije nešto s čim bi se trebali hvaliti. Priznati da ste pili noć prije odlaska na posao pokazuje da ne shvatate posao ozbiljno.

5. ‘Ne mogu podnijeti Marka’

To se ne odnosi samo na Marka, već i na sve vaše kolege. ‘Šefovima stvarno ide na živce kada moraju prekinuti posao koji rade da bi posredovali u lošim odnosima među kolegama. ‘Žele da se radnici jedni prema drugima ponašaju s poštovanjem i da se ponašaju kao odrasli’, rekla je Bruzzese.

6. ‘Bolestan sam’

To je u redu izvinjenje za nedolazak na posao ako je istina, naročito ako ne možete raditi svoj posao od kuće. Ali, ako je to laž i vaš šef to otkrije, mogli biste biti u velikoj nevolji. Šanse da vas se ulovi u laži su velike, naročito uz postojanje društvenih mreža.

7. Previše ili premalo

‘Zaposlenici većinom uopšte ne razmišljaju o tome želi li i može li njihov nadređen s njima komunicirati u datom trenutku, tako da ih često gnjave s nevažnim stvarima’, kaže Bruzzese.

8. Prenemaganje

‘Za vrijeme globalne krize, zaposlenike se moli da naprave više s manje (novca, pomoći…) i mnogi su zapali u hronično cmizdrenje o svojoj situaciji’, kaže Bruzzese. Dok su svi još uvijek u rizičnoj situaciji, prenemaganje se ističe i umara već ionako umorne šefove. Korisnije je da svoje vrijeme provedete smišljajući rješenja za probleme. Ne zaboravite da za jedno radno mjesto ima i više desetaka prijava. Zamijeniti vas, neće biti teško.

9. ‘Treba mi povišica’

Nije dužnost vašeg šefa da vam otplati kredite, plati odmor i tome slično. Dužnost je platiti za vaš rad i ako mislite da zaslužujete povišicu, pristupite nadređenom s konkretnim dokazom da ste zaradili povećanje plate. Osim toga, neka se taj zahtjev odvija u obliku razgovora, a ne izričitog zahtjeva.

10. ‘Daću otkaz ako…’

Nikada ne prijetite otkazom ako niste spremni to i učiniti. Jer ako šef otkrije da samo blefirate definitivno ćete izgubiti njegovo poštovanje, a moguće i svoj posao.

cure.ba

Komentari

komentara