Kupovina (Foto: cure.ba)
Trgovci primjenjuju raznovrsne taktike kako bi prikupili što više podataka o tome koje proizvode treba prodavati i na koji način to treba činiti kako bi što više zaradili.
“Tragači”
Jedan od načina na koji trgovci prikupljaju informacije o svojim kupcima su takozvani ‘tragači’. To su osobe, najčešće antropolozi, koje trgovci angažuju da analiziraju ponašanje kupaca. ‘Tragači’ šetkaju po trgovinama i pretvaraju se da kupuju dok ustvari promatraju druge osobe.
Signal mobilnog telefona
Trgovci imaju i uređaje koji prate signal vašeg mobilnog i na taj način mogu kad god požele da vide koje ste sve radnje posjetili i gdje ste se najduže zadržali. Takva tehnologija prisutna je širom Evrope, Amerike i Australije, piše Net.hr.
Kartice za bodove
Gotovo svi trgovci u današnje vrijeme imaju kartice za bodove, i redovne kupce nagrađuju dodatnim popustima. Ali, iste kartice trgovcima donose višestruku korist, jer na taj način otkrivaju potrošačke navike svakog kupca. Tako promotivne akcije imaju više uspjeha i donose veću zaradu. Kreditne kartice iskorištavaju se na isti način.
cure.ba