Facebook (Foto: Cure.ba)
“Poslodavci koriste Facebook profile kako bi vidjeli kakva je uistinu osoba koja je aplicirala za neko radno mjesto”, kazao je Bilici.
U izjavi za agenciju Anadolija (AA), Bilici je upozorio kako je korištenje društvenih mreža jako unaprijeđeno u posljednje vrijeme Turskoj, te da se ova zemlja nalazi na trećem mjestu u svijetu po korištenju društvenih mreža.
Bilici je kazao da sve što je napisano na profilima na društvenim mrežama, kao i grupe u kojima je osoba aktivna, može uticati na život te osobe.
“Mladi se priključuju grupama, ali siteovi kao što su Facebook, stalno se mijenjaju. Ta ista grupa nakon nekog vremena može se pretvoriti u nešto totalno drugo. Poslodavci, nakon vaše aplikacije za posao, pogledaju vaš Facebook profil. Osobe koje apliciraju za posao ili su pozvani na razgovor za posao, trebale bi privremeno deaktivirati svoj profil ukoliko misle da imaju nešto neprimjereno na njemu. Obavještajne službe sada sve rade preko interneta. Stoga, ljudi trebaju biti oprezni. Recimo, Izrael proučava sumnjive grupe na Facebooku. Ne ostavljajte na svom profilu brojeve telefona ili adresu”, poručio je Bilici.
Istaknuvši da je prije dva mjeseca u Turskoj osnovana Konfederacija internetske komunikacije (TIKOM), Bilici je kazao da je svrha ovog udruženja “rekonstruisati sigurnost online medija i zaposliti diplomante fakulteta za komunikacije”.
“Ljudi danas najviše pažnje posvećuju novim medijima kako zbog bogatog sadržaja tako i zbog brzine kojima ovi mediji prenose vijesti”, zaključio je predsjedniik IMEF-a.
cure.ba