moda (foto:cure.ba)
Unicefova akcija prikupljanja novca putem dizajnerskih lutkica i kupnjom ulaznica za drugu večer mode u zagrebačkoj Laubi kao i deseta godišnjica branda Boudoir, bila je glavna tema druge večeri Cro-a-Portera.
Sestre Morana i Martina tako su prezentirale presjek rada kolekcijom koja se prvenstveno temeljila na recentnijim haljinama koje posežu u škrinjicu gdje dječja opsesija princezama i bajkama doziva jedan sasvim drugačiji, surealni, svijet. U carstvu laganih materijala i sjajnih materijala, čipke i raznih ukrasnih aplikacija, sestre Boudoir grade imidž vječnih djevojčica koje obožavaju kićene stvari premda pokazuju itekako veliku zainteresiranost za naglašavanje ženskog tijela.
Par dubokih dekoltea i iznimno koketne dužine uklopile su se u maštu rokoko damice koja u sebi spaja čednost i razuzdanost na poseban način. Visoke pete uvijek su poželjne, kao i snažan ruž bez kojeg nema kompletnog stajlinga moderne žene kakvu želi odijevati Boudoir.
Osim dizajnerskim lutkicama za UNICEF, koje su humanitarnim predznakom osvojile svijet mode, sinoć smo gledali i same dizajnere kako koračaju pistom. Aleksandra Dojčinović, Luka Grubišić, Tomislav Bahorić, Andrijana Subotić-Pjajčik, Anamarija Asanović i mnogi drugi pridružili su se manekenkama u njihovim kreacijama kako bi se predstavili publici kao autori lutkica za UNICEF. Moda s humanitarnim predznakom tako je sinoć osvojila Muzej za umjetnost i ljude.
cure.ba