crna haljina (foto:cure.ba)
Internet istraživanje britanske stranice MyVoucherCodes, koje je obuhvatilo 2100 žena u dobi od 25 do 40 godina, pokazuje da je mala crna haljina najisplativija odjevna investicija kod žena.
Ona se u prosjeku nosi 11 godina od datuma kupovine, a u tom periodu vlasnica je obuče više od 140 puta, navodi “Dejli Mejl”.
Više od 90 odsto žena ima barem jednu malu crnu haljinu u ormaru, a polovina njih ima ih od četiri do šest. Smatraju da su idealne za nošenje u svim prilikama. S druge strane, 60 odsto žena ima malu crnu haljinu koju nosi samo u posebnim prilikama.
Žene obožavaju ovaj komad odjeće jer haljinu mogu nositi na posao, u izlazak i tokom formalnih događaja, te je mogu tranformisati uz samo mali komad nakita.
“Rijetke su žene koje u svom ormaru nemaju crnu haljinu, a najčešće su to one koje ni ne nose haljine jer se u njima ne osjećaju udobno”, naveo je portparol ove internet kompanije, Mark Person i dodao da žene vole crne haljine, jer se uklapaju u svaki stil dok crna boja djeluje svečano i seksepilno.
24sata.hr