Ljubav i veze

Većina ljudi tvrdi da ih ova aktivnost čini sretnijim od odlaska na spojeve ili vjenčanja

Napisao H. H.

Istraživanje provedeno među 17.000 ispitanika iz 17 zemalja otkrilo je da putovanja, od backpackinga, butik smještaja s doručkom, obiteljskog odmora u vili pa sve do egzotičnih i udaljenih destinacija većini donosi trajniji osjećaj sreće nego materijalne stvari (70%).

Kakav god odmor preferirali, luksuznu vilu s 5 zvjezdica na plaži ili šarmantan smještaj s doručkom na selu, univerzalna je istina da putovanja usrećuju ljude.

Globalno istraživanje koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska stranica koja povezuje putnike s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, otkriva da putovanja daju ljudima toliki emocionalni poticaj da planiranje odmora i samo putovanje smatramo važnijim za svoju sreću nego druge velike životne događaje poput dana vlastitog vjenčanja (49%), odlaska na spoj s partnerom (51%), dobivanja novog posla (50%), zaruka (45%), čak i rođenja djeteta (29%). Nadalje, 77% ispitanika tvrdi da rezervira putovanje kada se želi razveseliti.

Istraživanje provedeno među 17.000 ispitanika iz 17 zemalja otkrilo je da putovanja, od backpackinga, butik smještaja s doručkom, obiteljskog odmora u vili pa sve do egzotičnih i udaljenih destinacija većini donosi trajniji osjećaj sreće nego materijalne stvari (70%). Navedena činjenica objašnjava zašto većina ispitanika (56%) više voli odmor od materijalnih dobara poput odjeće, nakita i gadgeta, dok gotovo polovica (48%) putovanja stavlja ispred renoviranja doma.

Emocionalni zanos koji donosi putovanje događa se u svakoj fazi procesa, od planiranja, preko rezerviranja pa sve do samog odlaska na putovanje. Faze planiranja donose trenutne navale sreće, a gotovo tri četvrtine ispitanika (72%) tvrdi da je uzbuđeno već prilikom samog istraživanja kamo otići na odmor. Više od polovice (56%) slaže se da su najsretniji kada rezerviraju smještaj, s naglaskom na automatske i trenutno potvrđene rezervacije kad je riječ o smještaju.

Podaci iz ovog novog istraživanja Booking.com-a pokazuju postojanje značajne poveznice između uživanja u samom iskustvu rezervacije i sreće tijekom samog putovanja – što znači da je jedan od najboljih pokazatelja sretnog odmora ugodan postupak rezervacije. Dobro isplanirano putovanje i jednostavna trenutna rezervacija mogu značajno povećati vašu sreću, bez obzira na to kakvo putovanje i boravak tražite. Ovo je povezano s mojim prijašnjim istraživanjem objavljenim u časopisu Harvard Business Review koje pokazuje da, za razliku od prosječnog odmora, dobro isplaniran odmor bez stresa ima 94% šanse rezultirati većom razinom energije, motivacije i sreće.”

Komentari

komentara