“Sve sam pretražila i nigdje ih nisam mogla naći, pa sam kupila par običnih čizama i sama polijepila kristale po njima. Ljudi su me na ulici zaustavljali kad sam ih nosila i ispitivali gdje sam ih kupila. Potom me prijateljica pitala može li kupiti jedne od mene i ubrzo sam počela proizvoditi još takvih čizama”, ispričala je za Daily Mail Australia.
Ubrzo su se njene čizme našle na internetu pod imenom Babyboo, a u samo nekoliko mjeseci više od 100.000 ljudi lajkalo je njenu stranicu na Facebooku.
“Dotad sam krenula na studij grafičkog dizajna, no ovo je bila moja iskrena strast. Morala sam donijeti odluku želim li proširiti svoj posao ili ostati na fakultetu. Odluka da odustanem od fakulteta bila je najbolja koju sam donijela”, rekla je.
Uskoro više nije prodavala samo čizme nego i odjeću i modne dodatne, a zatrebala joj je i pomoć u vođenju kompanije. Stoga je njen tri godine mlađi brat također odustao od fakulteta i počeo raditi s njom.
“On je jako važan u ovom svemu, jer brine o marketingu i donosi odluke o poslovanju tvrtke”, rekla je.
“Zaista dobro surađujemo, sad imamo tim od 12 ljudi koji konstantno rade na stiliziranju, dizajnu, marketingu i snimanju. Jako smo zaposleni”, rekla je.