Hrana (Foto: Cure.ba)
U jednom istraživanju ispitanicima je dat određeni niz rečenica, nakon čega su mogli da isprobaju dvije nove vrste M&M bombona – sa više i manje kalorija. Ispitanici koji su čitali tekst koji izaziva misli o teškim, mučnim situacijama i borbi za život u 70 posto slučajeva izabrali su bombone sa više kalorija (u stvarnosti ove dvije vrste M&M bombona bile su potpuno iste), piše Cosmopolitan.
Na osnovu dobijenih rezultata, naučnici vjeruju da nas teška vremena, kao što su ekonomska kriza ili prirodne katastrofe, navode da mislimo i ponašamo se po obrascu – živim za danas, što nas automatski podstiče da unosimo više kalorija. Počinjemo se plašiti da bismo mogli ostati bez hrane, zbog čega jedemo više.
Iako se ova studija bavi životnim krizama općenito, to nas ne sprječava da u njoj nađemo dobar izgovor da posegnemo za porcijom sladoleda ili svježim kolačima, kako bi brže i lakše preboljeli krizu raskida ili težak dan na poslu. Djeluje sasvim opravdano, zar ne?
cure.ba