Poslovni kutak

Veliki jubilej – Povodom 60. rođendana Cockte otvoren 3D virtualni muzej o njezinoj povijesti i razvoju

Napisao admin

Prije tačno 60 godina javnosti je po prvi put predstavljena Cockta, piće koje čini mješavina jedanaest vrsta različitog bilja. U Atlantic su Grupi povodom njezina 60. rođendana na društvenoj mreži Facebook osmislili 3D virtualni muzej u kojem su predstavljene sve važne povijesne fotografije i slike koje su obilježile Cocktinu priču tijekom šest desetljeća. Muzej je dostupan na www.facebook.com/Cockta.


Cocta u osamdesetim godinama (Foto: cocta.eu)

3D virtualni muzej otvoren je za posjetitelje od petka, 5. aprila, i to na društvenoj mreži Facebook (www.facebook.com/Cockta). Gotovo 60 legendarnih slika razvrstano je u četiri tematske cjeline: Rođenje Cockte, Prve promidžbene aktivnosti, Ambalaža i Procvat tržišta. U muzeju su između ostalog predstavljene brojne retro i ovodobne bočice te etikete koje su pratile razvoj Cockte, veliki i sitni predmeti (od teretnog vozila do kutija za šibice), kao i brojni oglasi putem kojih nam se Cockta obraća sve od njezina rođenja pa do danas.

Cockta poziva posjetitelje da daju svoje komentare, podijele predstavljene izloške s drugima te objave svoje osobne i posebne uspomene na Cocktu.

Slovenci smo Cocktu prvi put okusili 8. ožujka 1953. godine u Planici kada je pozornost posjetitelja natjecanja u skijaškim letovima privukla simpatična slika djevojčice koja srče Cocktu. Ta danas već legendarna slika Cockte djelo je Uroša Vagaje.

Kratka historija razvoja Cockte

Priča o Cockti započinje u preduzeću Slovenijavino gdje je Emerik Zelinka pronašao recepturu za prvo gazirano bezalkoholno piće. Sve od njezina prvoga javnog predstavljanja 8. marta 1953. godine u Planici osvajala je Jugoslaviju i osvojila baš sve generacije. Cockta je do danas snažno obilježila živote generacija koje je pratila. Iako je stvorena drukčija, ona je danas nakon 60 godina još uvijek ista te još uvijek predstavlja okus mladosti i svježine.

U prvoj je godini, samo nekoliko mjeseci nakon uspješnog predstavljanja u Planici, prodano čak četiri milijuna boca Cockte, a četrnaest godina kasnije u tadašnjoj su Jugoslaviji godišnje napunili već više od 75 milijuna boca »pića vaše i naše mladosti«. Cockta je oduvijek namijenjena mladima i ljubiteljima bezalkoholnih pića unatoč tomu što su je ugostiteljski lokali nudili u obliku mješavina s različitim alkoholnim pićima: s pivom, vinom, vermutom, rumom i dr.

Legendarni su okus Cockte desetljećima pratile i legendarne bočice. Prva s reljefnim natpisom Yugo Cockta proizvedena je u Rogatecu, no natpis je kasnije zbog zahtjevne proizvodnje zamijenjen žutim sitotiskanim natpisom Yugo Cockta. Legenda je do danas već nekoliko puta izmijenila svoj izgled prateći pritom uvijek trendove kako u pogledu oblika ambalaže tako i u pogledu palete različitih okusa. Ljubitelji Cockte mogu danas ugasiti žeđ klasičnom Cocktom, ali i Cocktom Limeta,  Cocktom Easy bez šećera i Cocktom Rossa, a Cockta je ove godine lansirala još jedan nov osvježavajući okus, Cocktu Chinotto.

cure.ba

Komentari

komentara