Žena (foto: cure.ba)
Više od polovice žena mlađih od 25 godina priznaje da nemaju pojma koja im odjeća najbolje odgovora, a četvrtina njih upravo iz tog razloga ne voli kupovati odjeću, pokazala je studija britanskog tekstilnog lanca VoucherCodes na 2000 žena. Ipak, stvari se mijenjaju u 40-ima, jer se tada više od polovice žena osjeća samouvjereno po pitanju stila, znaju koji su aduti njihova izgleda te kako ih naglasiti, piše Daily Mail.
Tada ženama prestaje biti bitno što drugi misle o njihovoj odjeći i najviše vjeruju vlastitoj prosudi, dok će mlađe žene redovito konzultirati prijateljice o tome kako im nešto pristaje.
– Stil se u svojoj punoj snazi rađa u 40-ima, jer tada modni ukus sazrijeva, samopouzdanje je na razini, a opterećenje tuđim mišljenjem je najmanje – komentirao je studiju profesor psihologije sa Sveučilišta Lancashire, Gayle Brewer.
Dodaje kako je najveći problem za žene u modnom smislu nedostatak samopouzdanja, pa je tako 75 posto žena mlađih od 30 godina nezadovoljno svojim izgledom te smatraju da mogu znatno bolje izgledati uz pomoć profesionalaca.
– Stereotip je da žene obožavaju šoping, a istina da mnoge odlaze kupovati i vraćaju se kući praznih ruku, nezadovoljne jer nisu mogle pronaći nešto što im pristaje ili su neodlučne oko svog stila – dodala je Helen Evans iz VoucherCodesa.
24sata.hr